Calendario Corsi I semestre 2022/23 - Enrollment , Dates and Deadlines.

Calendario I semestre 2022/2023

entro e non oltre il 20 Settembre 2022

(chi si iscrive successivamente

a questa data sarà messo in lista di attesa)

Test d'ingresso (online) entro e non oltre il 20 settembre 2022
Prova orale (OBBLIGATORIA) e inizio lezioni. 26-27 Settembre 2022

Una volta completata l'iscrizione riceverete un messaggio con il link e le credenziali per effettuare il test di piazzamento online.

Successivamente verranno inviati il calendario e il programma del corso. Le classi saranno formate sulla base del test di piazzamento e della prova orale. Ogni classe avrà un numero massimo di 20 studenti.

Gli studenti ammessi verranno informati circa il metodo di pagamento.

Calendar I term 2022/2023

Deadline Admission form on line

no later than September 20th 2022

(after this date you will be added on a waiting list)

Deadline entry test (online)

September 20th 2022

First lesson and Oral test (COMPULSORY) September 26th-27th 2022

Once the registration is completed students will receive a message providing link and credentials to proceed with the placement test. Then, an e-mail containing both the calendar and the program of the course will be sent to each of the students.
Students will be grouped according to the score awarded after the placement test and the oral test; each class will not be more than 20.
Students eligible for admission will be informed about the method of payment of fees.