Calendario Corsi II semestre 2021/22 - Enrollment , Dates and Deadlines II term 2021/22

Calendario II semestre 2021/2022

entro e non oltre il 15 Gennaio 2022

(chi si iscrive successivamente

a questa data sarà messo in lista di attesa)

Test d'ingresso (online) entro e non oltre il 15 Gennaio 2022
I lezione e Prova orale (OBBLIGATORIA) 24-28 Gennaio 2022

Una volta completata l'iscrizione riceverete un messaggio con il link e le credenziali per effettuare il test di piazzamento online.

Successivamente verranno inviati il calendario e il programma del corso. Le classi saranno formate sulla base del test di piazzamento e della prova orale. Ogni classe avrà un numero massimo di 20 studenti.

Gli studenti ammessi verranno informati circa il metodo di pagamento.

Calendar II term 2021/2022

Deadline Admission form on line

no later than January 15th 2022

(after this date you will be added on a waiting list)

Deadline entry test (online)

January 15th 2022

First lesson and Oral test (COMPULSORY) January 24th-28th 2022

Once the registration is completed students will receive a message providing link and credentials to proceed with the placement test. Then, an e-mail containing both the calendar and the program of the course will be sent to each of the students.
Students will be grouped according to the score awarded after the placement test and the oral test; each class will not be more than 20.
Students eligible for admission will be informed about the method of payment of fees.